title pic
Творець Silent Hill не проти попрацювати з автором оригінального Resident Evil

27.10.2024

14:20

Крім того, Кейітіро Тояма розповів, що якби він був відповідальний за ремейк Silent Hill, він би вийшов зовсім іншим.

Відомий японський геймдизайнер Кейітіро Тояма, творець культової серії Silent Hill, поділився своїми думками щодо можливої співпраці з легендарним Шінджі Мікамі та прокоментував нещодавно вийшовший ремейк Silent Hill 2.

У недавньому інтерв'ю для Prankster101 Тояма обговорив свій 30-річний досвід в ігровій індустрії, перехід від роботи у великих компаніях до незалежної діяльності та плани на майбутнє. Особливу увагу він приділив темі можливої спільної роботи з іншими знаменитими творцями ігор у жанрі хорор, включно з Шінджі Мікамі, відомим за серією Resident Evil.

На тлі нещодавнього ремастера Shadows of the Damned, спільного проєкту Suda51 і Шінджі Мікамі, Тояма зазначив, що подібні колаборації між ветеранами індустрії надихають його на можливу співпрацю в майбутньому.

"Хоча наразі я нічого не готую, думаю, цілком можливо, що я зможу почати співпрацювати з великими майстрами хорорів. Думаю, потрібно чітко розуміти, що мені доведеться робити в такій ситуації. Можливо, я міг би написати історію або сценарій для такої гри, якщо це буде гра - це моє припущення. Але зараз нічого подібного не відбувається, хоча, звісно, я можу уявити себе таким, що працює над таким проєктом у майбутньому", заявив Тояма.

Обговорюючи ремейк Silent Hill 2 від Bloober Team, Тояма поділився своїми думками про те, як він би підійшов до оновлення оригінальної гри:

"Просто щоб уточнити, це було б у паралельному всесвіті, де я б зайнявся чимось подібним... Я б не став просто збільшувати бюджет і робити все чистішим, щоб графіка стала сучасною і придатною для сучасних фанатів. Думаю, якщо хтось вибере такий підхід, то він впорається з цим краще за мене, роблячи ремастеринг кожного аспекту гри."

title pic

Він додав:

"Якби я це робив, я б обрав зовсім інший підхід і ретельно подумав про те, як зробити гру відмінною від сучасних ігор або навіть від самої серії Silent Hill. Інакше я не розумію, навіщо я взагалі це роблю, тому що я не сильний у тому, щоб робити все нове, шикарне і вишукане."

Після звільнення з Sony Тояма заснував власну незалежну студію Bokeh Game Studio і працює над новим проєктом Slitterhead, реліз якого заплановано на 8 листопада 2024 року. Він пояснив своє рішення повернутися до жанру хорор:

"Я повернувся до свого коріння, тому що знаю, що фанати хорору дуже пристрасні і вони були шанувальниками моїх ігор дуже довгий час. І, думаю, я хотів би віддячити своїм фанатам, повернувшись до жанру хоррор. Це сильний фокус для мене - повернутися до хорору, щоб показати людям і тим, хто цікавиться моїм поверненням до жанру хорор. Мені здається, зараз вдалий час для цього."

Тояма обговорив перехід від роботи у великих видавництвах до незалежного розвитку і як це вплинуло на його підхід до створення ігор:

"Більшість ігор, над якими я працював, були новими IP, навіть незважаючи на те, що я створював різні франшизи і таке інше. Але я хочу зазначити, що кожного разу, коли я створював новий IP, мої ресурси були досить обмежені, і вони обмежувалися компанією, на яку я працював."

Він продовжив:

"Отже, зараз, коли я став незалежним, я не відчуваю себе обмеженим, я відчуваю, що це більше підходить мені. Тому це відчувається як перевага, тому що я знаю, як працювати з обмеженими ресурсами. І тепер, і це не в поганому сенсі, але я дійсно обмежений. Я знаю, що в мене немає величезної фінансової підтримки від інвесторів, але це справді відчувається так, наче я роблю те, що вмію, в реальному середовищі. Тому це не так уже й відрізняється від того, що я робив раніше, я просто зараз у кращому середовищі для цього."

Тояма поділився своїми думками про те, як змінилася індустрія за останні 30 років, і дав пораду молодим геймдизайнерам:

"За 30 років моєї кар'єри було багато змін... Але для молодих розробників ігор я б просто сказав: робіть ігри. Не думайте занадто багато про те, що робити або як це робити. Просто робіть. Тому що у вас є інструменти зараз, і вони доступні скрізь, і вам не потрібно багато грошей, щоб це зробити. Тож моя порада була б просто робити це. Просто створюйте ігри і висловлюйте себе. Це був би мій урок із моєї кар'єри."

Раніше ми повідомляли, що творець серії Ori вважає, що в занепаді ігрової індустрії винна зайва комерціалізація. Раніше ігри робили ентузіасти, які горіли цією справою, а зараз цим займаються люди в піджаках, які підганяють розробників із релізом, вважає геймдизайнер.

Джерело: https://www.unian.ua/games/tvorec-silent-hill-keyitiro-toyama-ne-proti-popracyuvati-z-shindzhi-mikami-avtorom-resident-evil-12800877.html