title pic
"Це буде до біса крута гра": дизайнер Skyrim упевнений в успіху сиквела Starfield

26.10.2024

14:39

Розробник вважає, що студії просто не вистачило досвіду роботи з новими світами.

Колишній провідний дизайнер Bethesda Брюс Несміт, який працював над Skyrim і Oblivion, поділився своєю думкою щодо майбутнього серії Starfield, зазначивши, що гра, незважаючи на деякі недоліки, стала міцним фундаментом для можливого сиквела.

Він порівняв реліз Starfield із першими частинами Mass Effect і Assassin's Creed, підкресливши, що продовження цих ігор значно перевершили оригінали завдяки врахуванню помилок і побажань гравців.

"Я з нетерпінням чекаю Starfield 2," - сказав Несміт. "Думаю, що це буде до біса крута гра, тому що в ній розробники виправлять багато речей, які, на думку гравців, вони не дотягнули в першій частині."

За його словами, сиквел візьме наявну основу, додасть безліч нового і виправить багато проблем. Він вірить, що саме такий підхід дасть змогу серії досягти нових висот.

Starfield стала першим за 25 років новим ігровим всесвітом від Bethesda. Несміт зазначив, що розробка нової франшизи завжди пов'язана з труднощами.

"Коли ми працювали над Skyrim, у нас була величезна перевага за рахунок нашого досвіду під час розробки Oblivion і Morrowind. Весь цей багаж уже був у нас. Усе, що нам залишалося робити - це продовжувати покращувати попередні ігри та додавати новий контент."

Він додав, що їм не потрібно було будувати всесвіт з нуля, а якби це сталося, то це б затягнуло розробку ще на кілька років. Це підкреслює, наскільки складною була робота над Starfield без опори на попередні проєкти

Водночас Несміт додав, що за нинішніми темпами Bethesda сиквел Starfield можна очікувати приблизно до 2037 року. Студії ще потрібно завершити TES 6, потім випустити Fallout 5, і тільки тоді займатися Starfield 2.

Нагадаємо, що нещодавно Несміт згадував скандальне DLC Horse Armour для TES 4: Oblivion. Вихід DLC був пов'язаний із критикою гравців, адже це був перший в історії платний додатковий контент для гри, який при цьому не був сюжетним аддоном. Але незважаючи на це, доповнення принесло Bethesda мільйони доларів, заявляє Несміт.

Джерело: https://www.unian.ua/games/kolishniy-providniy-dizayner-bethesda-bryus-nesmit-upevneniy-v-uspihu-starfield-2-12800172.html