title pic
Розробники розповіли, як PS5 Pro виведе ігри на новий рівень: 8K, 120 FPS і PSSR

25.09.2024

20:16

Розробники поділилися як будуть використовувати потенціал Playstation 5 Pro.

Кілька тижнів тому Sony показала Playstation 5 Pro і одразу ж отримала здивування гравців: користувачі почали скаржитися на відсутність ігор, заради яких хотілося б придбати Pro версію консолі.

У відповідь на невдоволення гравців, розробники поділилися ідеями як вони збираються використовувати технологічний потенціал Playstation 5 Pro. Більшість студій цілиться на високий фреймрейт за 4К роздільної здатності, але є й сміливі пропозиції на кшталт 8К роздільної здатності за 60 FPS у Gran Turismo 8 та режиму зі 120 FPS у Resident Evil Village.

Gran Turismo 8

Найцікавіша заява надійшла від Шучі Танако, головного програміста Polyphony Digital, яка працює над серією гоночних симуляторів Gran Turismo. У новій, восьмій номерній частині, розробник обіцяє експериментальний режим для PS5 Pro, в якому гра працюватиме у 8К роздільній здатності за 60 кадрів за секунду завдяки технології суперсемплінгу PlayStation Spectral Super Resolution. Крім того, Танако запевняє, що разом із цим гра ще й використовуватиме трасування променів прямо в перегонах, чого до цього в іграх серії не було.

title pic

Horizon Forbidden West

Директор Guerilla Games запевняє, що вони зуміли змусити Horizon Forbidden West працювати в 60 кадрах у режимі графіки "якість". Також вдалося поліпшити і саму картинку: тіні та модельки персонажів стали ще більш деталізованими.

Також було згадано, що нещодавно анонсований ремастер першої частини Horizon отримає нативну версію на PS5, в якій будуть реалізовані всі переваги Pro версії.

title pic

The Last of Us

Опус Ніла Дракмана отримає спеціальний режим графіки, який буде доступний тільки на PS5 Pro. За допомогою все тієї ж технології PSSR в ігри серії можна буде пограти в 4К роздільній здатності при 60 FPS, запевняє головний програміст Naughty Dog Вінсент Марксен.

title pic

Resident Evil Village

Окрім новинок, розробники також шукають застосування PS5 Pro і в старих іграх. Так у Resident Evil Village з'явиться режим з технологією PSSR, який працюватиме у 120 FPS в "ультра високій роздільній здатності", як повідомляє Capcom.

title pic

Що таке PSSR

Давайте розберемо, що ж це за технологія, на яку сподіваються всі розробники. Playstation Spectral Super Resolution - це технологія масштабування на основі штучного інтелекту. За допомогою неї можна апскейлити роздільну здатність гри без втрат у якості картинки. Для прикладу візьмемо The Last of Us Remastered: технічно на PS5 Pro вона працює в 1440P, але завдяки PSSR картинка має вигляд як за 4К роздільної здатності, а навантаження на систему таке саме, як за 2К. На ПК такі технології існують уже кілька років, найпопулярніші це Nvidia DLSS і AMD FSR.

За словами головного архітектора Playstation Марка Церні, PSSR також планують інтегрувати в ігри для Playstation VR2. Однак термінів реалізації цього компанія поки не оголошувала.

Нагадаємо, що нещодавно Digital Foundry назвала конфігурацію ПК, потужність якого можна порівняти з Playstation 5 Pro. Виявилося, що така збірка коштуватиме майже як дві Pro версії консолі.

Джерело: https://www.unian.ua/games/rozrobniki-horizon-resident-evil-i-the-last-of-us-rozpovili-yak-vikoristovuvatimut-potuzhnist-ps5-pro-12768675.html