Розробники Halo відмовилися від власного ігрового рушія Slipspace на користь Unreal Engine у майбутніх іграх серії
07.10.2024
9:26
Практично два роки ходили чутки про те, що 343 Indusries перейде із власного рушія Slipspace Engine на Unreal Engine 5 - тепер це офіційна інформація: всі майбутні ігри Halo будуть виходити на рушії від Epic Games.
Всі МФО та кредитні компанії в яких швидко можна взяти гроші онлайн без відмов! Повний список
Перший кредит всього від 0.01%
Що відомо
Головний операційний директор Елізабет ван Вік (Elizabeth van Wyck) пояснила, що Slipspace більше не підтримує їхні майбутні потреби в розробці ігор. Перехід дозволяє їм більше зосередитися на створенні ігор і менше на створенні інструментів, а також полегшує доставку оновлень і нового контенту гравцям.
Арт-директор Кріс Метьюз (Chris Matthews) підкреслив застарілість Slipspace і похвалив такі передові функції Unreal, як Nanite та Lumen, які дозволяють створювати багатші та об'ємніші ігрові світи.
Ця зміна ґрунтується на дворічній розробці студією Project Foundry, технічної демонстрації з використанням Unreal Engine 5, яка вже заклала основу для майбутніх проектів Halo.
Джерело: GamingBolt